lunes, 15 de octubre de 2007

Després de la tempesta la…

I és que avui me’n vaig a una activitat que espero des de que vaig comprar-me el meu cotxe.
Provar diferents cotxes dins del circuit de Montmeló. Enfilar la recta i posar el cotxe a...
Aprofitar que no hi ha radars en el circuit per superar els límits de velocitat sense por que em treguin punts del carnet i de manera controlada.
Finalment el meu comercial de VW, amable com n’hi ha pocs, m’ha aconseguit dos passes per un curs de formació que penso aprofitar. No per ser més temerari, sinó per aprendre a conduir (o això espero) i reaccionar en condicions anormals.
Què he hagut de patir fins aquí?
- Un retard de 1 ½ mes en tenir el cotxe vermell. Tot i que mentre esperava anava provant diferents models.
- Que no m’instal·lessin els altaveus de la part de darrera del cotxe.
- Que mentre m’instal·laven els altaveus i em reparaven un petit xoc em tornessin el cotxe pitjor del que estava.
- I que a sobre després de la compra i les reparacions em truquessin del departament de qualitat de VW per veure si estava satisfet o plenament satisfet de l’atenció i les operacions del taller.
Però com ja he dit d’aquí a 4 hores provaré el Circuit de Catalunya i per tant tot queda oblidat. Sé que em venc a bon preu però que hi farem.

4 comentarios:

Nadia dijo...

Quina envejaaaaaaaaaaaaaa!!!

Cisco dijo...

Ala Shumi, cuanto más acelero, más... !! tu recorda: derecha ras sempre i demana perdó quan frenis bruscament!

disfruta!!

Cris dijo...

Que xulo, nen! Ens ho expliques dijous sopant?!! Francesc, a qui portes de parella?? ;)

Cisco dijo...

Pos encara no ho sé Cris, estic pendent de la Charlize Theron que té una peli per Barna i em va trucar dient:

Hy, Cisco! What's up? Qué haces el jueves noche para cenar (heu d'imaginar un accent anglès mentre ho llegiu).

Així que estic a l'espera!! però jo vinc fijo,, si serem 3 o 4, el destino nos lo dirá!!