miércoles, 4 de abril de 2007

PRESENTACIÓ EN SOCIETAT

El meu primer comentari per explicar els motius pels quals he començat aquesta nova aventura del blog: VOSALTRES.

Deixeu-me que us digui que feu ràbia. Portava més de 6 mesos sentint a parlar dels vostres blogs i per culpa d’alguns (Francesc, Cristina i Nadia especialment) heu aconseguit que el primer que faci cada matí a la feina (no ho digueu al jefe) és xafardejar pel vostre blog.

Miro si heu afegit nous comentaris o si el meu estimat cosinet ha actualitzat el seu blog (primo a veure si treballem una mica més que últimament no me escribes nada).
Què si fa o posa en el blog?.

Doncs pel que veig, comentaris, idees, treballs de carrera sobre trens (això va per tu Ayma).

Per tant deixeu-me que comenci amb el que faig fer ahir: Gran sopar House.

No només per la magnífica sèrie de FOX (jo ho veig per la fox) sinó també per la companyia que tenia (lo mejor) i pel sopar (modestament crec que era bo) que consistia en un sopar a base d’amanida de nous i uns pinxos (estic preparat pel concurs de pinxos) que vaig poder preparar gràcies a que estic de vacances.

Bé, fins aquí la meva primera incursió en el mòn dels blogs però prometo que no serà l'útlima.
Petons a tots

3 comentarios:

Nadia dijo...

Gran sopar, grans postres, gran conversa, i gran House, tot i que ahir ens van prendre el pèl els de Cuatro...

Ànims amb el blog, que a vegades costa trobar noves idees i temps per plasmar-les!

Petons!

Cris dijo...

Osti! Quina gran notícia! El Cristian té bloc!!! Seré una fidel seguidora!

Anónimo dijo...

ah, però aquest paio també escriu?
...no em penso perdre detall de les aventuretes del Sr. Viver!!!

Vagi bé la noa aventura bloggera, ojo q és adictiu!!!