lunes, 9 de abril de 2007

RELAXAR-SE i un brindis per...

Ahir diumenge, en la que esperava fos una de les habituals tornades de Setmana Santa (sempre s’esperen cues però mai se’n troben) em va venir una idea al cap i que se que a molts us fa molta ràbia que utilitzi: COM M’HE RELAXAT AQUESTS DIES.
Segons el Gran Diccionari de la Llengua Catalana:

  • RELAXACIÓ: Acció i efecte de relaxar.

  • RELAXAR: Afluixar, disminuir la tensió física o psíquica.

Permeteu-me que us defineixi RELAX/RELAXAR en el meu Diccionari Personal:

  1. Setmana sense moure un dit (faig ràbia ho sé) o com a màxim començar a escriure un blog o fins i tot comunicar-me amb alguns de vosaltres en el que jo considerava un absurd: El MESSENGER. Haig de reconèixer que sort que no el tinc a la feina que si no...

  2. Viatge a Roses per passar uns magnífics dies amb família i practicar la RELAXACIÓ.
    En aquest punt deixeu-me dir que molts de vosaltres heu optat per relaxar-vos d’altres maneres. Algunes heu anat a BERLÍN, alguns a LONDRES i MADRID i algunes han preferit fer la mudança al seu nou piset de Gracia.

  3. Sol, barca i activitat esportiva:
  • Sol perquè en el microclima empordanès en que resideixo ocasionalment sempre fa un temps diferent al que anuncien als homes del temps. M’he oblidat la crema solar i ara per ara la pell...

  • Barca perquè què hi ha millor que una passejadeta d’un parell d’hores per les platges Rosenques. Vaja, el que en diem BARQUEJAR

  • Activitat esportiva que vinc practicant últimament i que m’ajuda a alliberar totes les tensions. Cris i Nadia a veure quan ho compartim.

4. Família, llegir i DORMIR

  • Dinar familiar amb les mones pel mig. En realitat aquest acte lúdico-social no relaxa però sempre està bé veure tota la família.

  • Com en cada època de vacances he començat un nou llibre: TOR, tretze cases i tres morts. Quan l’acabaré?

  • I dormir. Migdiades cada dia. I sobretot dormides nocturnes de més de 10 hores. Increïble no?

Ara bé, deixeu-me que em posi nostàlgic. Encara que no hagués fet res, haguessin estat unes magnífiques i RELAXADES vacances i us diré perquè:

NO TENIA CAP FAMILIAR A L’HOSPITAL...

Per tant deixeu-me acabar amb el brindis amb el que va començar la celebració de les mones d’ahir i que realment em va emocionar:

UN BRINDIS PEL RAMON

5 comentarios:

Cisco dijo...

Eps, com ens relaxem, ehh!! veig que has obviat les tres partidetes de golf i les sortides nocturnes, perquè serà?? vas fer tremolar les mosses rosinques??

Anónimo dijo...

Cristian,

em trec el barret, m'he descollonat amb els dos posts!

Nadia dijo...

Cristian, sobre l'activitat esportiva, ja vam dir que després de Setmana Santa. Ara cal que ens posem tots d'acord. Un diumenge de maig pot ser bona idea no?

Anónimo dijo...

Espero amb ànsia el proper post!!!!

Anónimo dijo...

No entenc la fotografía snop que vol simular ser ciberita de pacotilla. El que vol dir que t'estas prenent vi Don Simon. No entenc com aquestes noies embalassades poden dir que aquest blog val alguna cosa... El que vol dir que et segueixen la corrent com farien amb qualsevol amiga. Veig que es un blog "sensible".