lunes, 11 de junio de 2007

AQUEST ANY SI PERÒ L’ANY QUE VE…

No cal dir que avui és un dia difícil…
És dilluns i encara que tinc fama de llevar-me aviat m’ha costat deu i ajuda sortir del llit. Sort de Seguridad Social que no s’ha oblidat de sonar a les 7.00 h en el meu nou mòbil. No obstant estava tranquil perquè tenia la promesa que el meu company de pis m’havia de despertar si no em sonava el despertador.
Ho hagués fet? Jo crec que no perquè quan he marxat de casa ni s’havia mogut del llit. Suposo que va gastar totes les energies perseguint la panerola que va trobar dins el bany ahir a la nit.
Però anem al gra... a part de ser dilluns, és un dia complicat perquè el barça (tot i que acabarà guanyant la lliga) no va aprofitar la magnífica oportunitat que tenia aquest dissabte per sentenciar la lliga. Tamudinho ens va fotre en les nostres aspiracions.
Per tant i mal que em pesi vull felicitar a tots els seguidors de l’Espanyol (cosinet, cunyat i germana) perquè per fi s’han venjat del barça i dels molts anys d’humiliacions que els hem fet passat.
Dissabte passat el que més sentia a ca meva era que ara fa un any el Barça va estar a punt d’enviar l’Espanyol a la segona quan ja ho tenia tot guanyat i a sobre els seguidors del Barça l’únic que cantaven era: A SEGUNDA OE OE...
Per tant, Espanyol felicitats pel que heu aconseguit però l’any que ve ja veureu...

2 comentarios:

Cris dijo...

Als pericos, ni agua! De bon rotllo... Jo em vaig compadir d'ells a Glasgow, però mira, se m'ha passat de cop. Fuera, fuera!

Guanyarem la Lliga? Mira que jo et crec, eh! L'últim cop que vas pronosticar un gol quan tothom ho veia perdut vam acabar guanyant la Copa d'Europa! Quina gran nit!

Cisco dijo...

Nano, que se'm cauen les llagrimes amb les teves amables paraules "para por" l'Espanyol! Tot i que siguis l'ovella negra de la familia, per la teva condició de culè, saps que mai t'hem mirat malament i hem vist un munt de partits plegats.

Ahh, i com a seguidor periquito que sóc trenco la norma i m'agradaria, tot i que no n'és mereixedor, que guanyi la Lliga el Barça! Queda dicho!